מבנים טרומיים מבטון

אנו מוכרים שירות היקפי מלא ליזם/קבלן ביצוע של הובלה, הנפה והרכבה של אלמנטים טרומיים מבטון או פלדה או כל חומר בנייה טרום אחר.

המגוון הגדול של יכולות ההובלה שלנו בתוספת מנופים שונים, צוותי הרכבה מנוסים ומיומנים וכל זאת תחת ניהולו של מהנדס אזרחי מהמנוסים והמקצועיים בארץ בעולם ההרכבות הטרומיות מייצרת פתרון במקום אחד לכל הצרכים של הבונה בתחום הטרומי.

לפי כך, אנחנו נדע לשחרר את היזם/קבלן להתרכז במעלותיו כבנאי ולהשאיר לנו את עריכת הזמנת ההעמסות אצל היצרן. הובלה של כל סוג אלמנט העולה על הדעת, הנפה עם מגוון המנופים שלנו וכמובן צוותי ההרכבות המנוסים והמקצועיים שיעמדו בלוחות הזמנים וימסרו פרויקט באיכות ובמועד המוסכמים.

אנו גאים למנות בין לקוחותינו את כל היצרנים המרכזיים בארץ של אלמנטים טרומיים מבטון ולצידם חברות בנייה מהגדולות ביותר ועד לקבלנים בינוניים בגודלם. כולם לקוחות מרוצים שלנו.

אנו מביאים איתנו עשרות רבות של שנות ניסיון, שלד ניהולי יציב ועקבי התורם להצלחתו של כל פרויקט.

לכל ענפי הבנייה תראו על הכבישים את כלי הרכב שלנו עמוסים באלמנטים גדולים או קטנים בדרכם אל הצוותים והמנופים שלנו לטובת הרכבתם: מובלי בטון מזוין לניקוז וביוב, צנרת מים מבטון לדחיקה, קירות, קורות, עמודים, קורות גשר, לוח"דים, קירות אקוסטיים, קירות קרקע משוריינת ועוד. את כל אלה אנחנו מובילים ומרכיבים באתרי בנייה, פיתוח תשתיות וסלילה בכל רחבי הארץ.